تولید محتوا یا محتوا نویسی ضرورت تمام کسب و کارها هست. چون مخاطب با محتوای شما برای خرید از شما ترغیب میشه. پس باید محتوای جذاب و تاثیرگذاری برای برند خود تولید کنید. اینکه بدونید کدوم نوع محتوا، اعم از متنی،صوتی، تصویری یا ویدئویی برای بیزینس شما مناسبتره و چه اصولی رو باید رعایت کنین تا در صفحه اول گوگل بدرخشین، موضوعاتیه که بهش پرداختیم.
تولید محتوا ، نوشتن محتوا یا محتوا نویسی یعنی خلق و نوشتن هر متن دارای اطلاعات که در جاهای مختلف مثل وبسایت ها، شبکههای اجتماعی، رسانهها و غیره، که بصورت نوشتاری، شنیداری یا تصویری ارائه میشه. هدف از تولید محتوا ارائه و معرفی اطلاعات، خدمات، محصول یا برند خود به کاربران هست، که باعث رفع نیاز مخاطب، تبدیل اون به مشتری و درنهایت کسب درآمد شما میشه. تولید محتوا برای بازاریابی محصول و خدمات کاملا ضروریه. بدون محتوا نمیتونیم پیام و هدف خودمون رو به مشتری یا مخاطب بالقوه منتقل کنیم.
محتوای موفق به اهداف مشخصی میرسه که معمولا اهداف تجاری هستن، ولی میتونه اهداف عملکردی، مثل افزایش بازدید کاربر یا تبدیل کاربران به مشتری هم باشه. برای اینکه مطمئن شیم محتوای ما به افراد مناسب و در زمان مناسب میرسه و باعث تشویق اونا برای عمل به خواستهی ما، که همون خرید از ما هست میشه، محتوا رو باید بطور استراتژیک برنامهریزی کنیم. برای تولید اینطور محتوای کارآمد، روان و موفقیتآمیز، ابزارهای مختلفی در اختیار ما هست که یکی از ابزارهای اصلی، سئو هست.
بیشتر بخوانید: برای خرید قالب وردپرس می توانیید از نوین ورد پرس مراجعه کنید.
قبل از اینکه شروع به تولید محتوا کنیم، پرسیدن چند سوال ساده از خودمون، میتونه طی کردن این مسیر رو برامون آسونتر بکنه. سوالات قبل از محتوا نویسی:
امروزه گوگل یکی از بهترین ابزارها برای انتقال پیام به مخاطبین هست. برای اینکه گوگل محتوای شما رو به مخاطبها ارائه بده باید یک سری استانداردها رعایت بشه. رسیدن به این استانداردها همون بهینهسازی محتوا و سئو است. سئو SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی «بهینه سازی موتور جستجو» هست. یعنی منظور ما از محتوای سئو شده محتوایی هست که مطابق با اصول و قوانین گوگل و متناسب با شخصیت مخاطب نوشته شده باشه و پرسشها و نیازهای اونها رو برطرف کنه.